קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים
קורס שיווק לפסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, ומטפלים בתחום הרגשי

מתלבט בשאלות האם נכון לך לפרסם באינטרנט ומהי הדרך הנכונה ביותר עבורך לעשות זאת?

האם מתקשרים אליך לקוחות ויש לך תחושה שרובם לא מתכוונים באמת להגיע לטיפול?

אם שאלות כאלו ואחרות מעסיקות אותך ואת/ה רוצה להגדיל את מספר המטופלים שלך, הקורס שלנו מתאים בדיוק לך!

הרשם עכשיו וקבל ישירות לשולחן העבודה במחשב שלך את הפרק הראשון !

שם:

דוא"ל:

על הספה - קורס ניהול ושיווק הקליניקה
לוגו על הספה
תפריט
Close

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

צוות על הספה גאה להציג קורס אינטרנטי יחודי למטפלים. מתוך ניסיון של שיווק והדרכת אלפי מטפלים מתחום הטיפול הפסיכולוגי והרגשי, אנחנו מגישים לכם את כל הסודות, המודלים והכלים לבנייה של קליניקה משגשגת.

להתחלת הקורס לחץ כאןסיליבוס הקורס

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

      אודות הקורס

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

  פסיכולוגים ומטפלים רבים שיתפו אותנו לאורך השנים בהתלבטויות בניהול הקליניקה. מתוך ליווי והדרכה צמודים של מטפלים רבים אספנו ידע וכלים שימושיים העונים על שאלות ולבטים כגון: איך מתחילים לבנות קליניקה? איך מגיעים ללקוחות? האם לפסיכולוג יש בעיה אתית בפרסום? כמה לגבות? האם לקבל כל אחד? ...

  הקורס שלפניכם הינו קורס אינטרנטי לחלוטין! ניתן ללמוד את כולו מהספה בבית, בזמן הפרטי המתאים לכם, בקצב שלכם. בכל פעם שתרצו להמשיך ולחזור לקורס עליכם רק להזין שם משתמש וסיסמה. כל התהליך שעברתם נשמר עבורכם. והכי חשוב- ניתן לחזור אחורה, להזכר ולתרגל בכל רגע נתון!

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

הקורס כולל:

  • חוברת לימוד כתובה ובה חומרים, תרגילים, מודלים וטיפים רבים.
  • הרצאות וידאו מצולמות
  • מחברת דיגיטלית אינטראקטיבית העוקבת אחרי תהליך הלמידה, ובה מתועדים התרגילים האישיים של הלומד
  • כלים אימוניים לטווח הקצר והארוך
  • תמיכה טכנית מלאה

חוברת קריאה
מחברת דיגיטלית אינטרקטיבית
הרצאות וידאו מצולמות
כלים אימוניים לטווח הקצר והארוך
תרגילים ומבדקים

להתחלת הקורס לחץ כאן

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים משלבת נושאים רבים – דילמות אתיות ומקצועיות המעסיקות פסיכולוגים ופסיכותרפיסטים,
ניהול נכון ויעיל של פניות (איך להביא כל מתעניין לפגישה בקליניקה),
מהו החזון שלי ולאן אני רוצה שהקליניקה תגיע? ואיך מגיעים לשם?

לפניכם תכנית הלימודים המפורטת, פרק אחר פרק:

חוברת קריאה דיגיטלית
פרק 1 - חסמים בשיווק הקליניקה

פרק זה יעסוק בהיכרות עם חסמים אצל המטפל, חסמים של מטופלים, וחסמים הקשורים לערוצי ולכלי השיווק. כמו כן ידונו שאלות אתיות ומקצועיות הקשורות לשיווק עצמי. -    לכניסה לפרק זה לחץ כאן

מחברת לתיעוד תהליך הלמידה
פרק 2 - מיפוי ומיקוד

מה אני משווק, האם מה שאני יודע על מה שיש לי לתת זה מה שהלקוחות שלי מחפשים? הגדרת הפערים בין תפיסת המטפל את עולם ומטרות הטיפול לבין ציפיות הלקוחות הפוטנציאליים הפנוים לטיפול. למי אני משווק? מי קהל היעד שלי, היכן הוא נמצא? האם אני יכול להתאים את השירות ואת דרכי המכירה לקהלי יעד שונים? ...

הרצאות סרטוני וידאו
פרק 3 - ניהול פניות

לקוחות פוטנציאליים עשויים להגיע דרך המלצה, בפנייה במייל או בטלפון. מטפלים רבים מדווחים כי הרוב הגדול של הפניות אינו מוביל לפגישה בקליניקה וכי לא היה לזה סיכוי להגיע לקליניקה מראש. האומנם? פרק זה יעסוק בטיפול אפקטיבי של פניות מהפניה הראשונית ועד הפיכתן למטופלים המגיעים לקליניקה.

פרק 4 - תכנית שיווקית

נכון שאתם עסק קטן, בעל אופי מקצועי ושאתם לא מוכרים בגדים ולא חבילות סלולאריות. אבל האינטרנט מציע כל כך הרבה אפשרויות, שכדאי וחשוב לתכנן את השיווק שתעשו. מה עושים קודם- נרשמים באינדקס או בונים אתר? מהם היתרונות והחסרונות של פרסום בגוגל לעומת פרסום באינדקס? איך לנהל תקציב פרסום שפוי שיניב מטופלים והכנסות אבל ישמור על כללי האתיקה, ועקרונות יצירת הקשר הטיפולי?

פרק 5 - דילמות ניהוליות וערכיות בניהול הקליניקה

פרק זה יעסוק בקשיים "הלא מדוברים" של ניהול הקליניקה. תמחור השירותים שלכם, התנהלות מול בקשות להנחות, איחורים בתשלום וגביית חובות. שיחות יעוץ מתארכות, ובקשות של מטופלים ופונים לשינוי בsetting ובדרך בה אתם מאמינים שנכון לנהל את הטיפול. היכן עובר הגבול בין טיפול יעיל אשר שומר על הגבולות הנכונים לבין צורך להתגמש לקראת מטופל מסויים או נוכח המציאות המשתנה?

פרק 6 - הרחבת סל השירותים

האם מטפל שברשותו כל כך הרבה ידע ומומחיות בתחומו יכול להציע רק פגישות טיפוליות אחד על אחד בקליניקה? קיימים מוצרים אחרים אותם ניתן להציע ודרכם ניתן לעזור. המגוון מספיק כדי שכל איש מקצוע, יוכל למצוא את הנישות המתאימות לו, לכישוריו ולתפיסותיו המקצועיות. הרחבת של שירותים יכול להניב הכנסות נוספות, חשיפה מקצועית איכותית ומיצוב מקצועי נהדר.

פרק 7 - בניית אתר אינטרנט

איך בוחרים בונה אתרים? מה לשאול? מה חשוב לדעת? מה באמת חשוב בבניית אתר ומה מההצעות הרבות לשדרוגים בכלל מתאים לסוג האתר שאני צריך?

פרק 8 - כתיבה מקצועית ושיווקית

פרק זה יעסוק בכללים לכתיבת טקטסים – לאתר פרטי, כתבות מקצועיות (להבדיל ממאמרים מקצועיים הכתובים כתיבה אקדמית), וכתיבה שיווקית.

סיכום

אנחנו מקווים כי לאורך הקריאה נתתם את הדעת לתרגילים והעלתם על הכתב את המחשבות שליוו אתכם בתהליך הלמידה. ללא ישום בתוך התהליך, קשה מאוד להתחבר באופן תיאורטי לשינויים הנדרשים, עיקר השינוי שיביא לגדילת הקליניקה הוא שינוי ערכי תפיסתי ומי כמוכם יודעים כי זה שינוי גדול בהרבה משינוי התנהגותי גרידא.

                הצוות שלנו

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

הצוות שלנו כולל אנשי טיפול, אנשי אינטרנט ואנשי שיווק- שילוב מנצח של עולמות התוכן הרלוונטיים לקורס זה.

השוק מוצף היום בקורסים, מאמרים, והרצאות בתחום השיווק. הבעיה היא שהרבה מן הידע הזה מתאים מאוד למכירת חבילת אינטרנט או מנוי לסלולרי אבל לא לנושא כל כך מורכב ועדין כמו טיפול פסיכולוגי. עולם הטיפול מושתת על ערכים מסויימים שאינם עולים, לפחות לא בהלימה שלמה, בקנה אחד עם עולם המכירות.

צוות על הספה מנהל אינדקס מטפלים גדול ואיכותי. לאורך השנים ליווינו מטפלים באופן צמוד בשלבי הפרסום והמכירה, למדנו מה עובד ומה לא, הבנו לעומק את החסמים והמורכבויות ובנינו כלים ישומיים אשר סייעו כבר למטפלים רבים שפנו אלינו להדרכה להגיע לפונים ולהגדיל את הקליניקה.

קורס ניהול ושיווק הקליניקה למטפלים

שילוב מנצח

הכרות מעמיקה עם עולם הטיפול
אינדקס המטפלים המוביל בישראל
נסיון רב עם עולם
האינטרנט

כמה מהפידבקים שקיבלנו ממטפלים שכבר למדו את הקורס ונהנו מפירותיו:

מאוד אהבתי את מה שקראתי ותירגלתי. כתוב יפה, ברור, מחזק ואופטימי המסר בקורס "אם תאמינו בכוונותיכם..." הנו מסר מעצים וישים. ההנחיות לשיחת הטלפון הראשונה מאוד יעילות ופרקטיות. התרגילים מאוד אפקטיביים. עזרו לי באופן מיידי לנהל את שיחת הטלפון הבאה שהגיעה אלי.

ז.ח, פסיכותרפיסטית


הקורס מאוד מרשים באופן שהוא מקיף את כל הנושאים השיווקיים שקשורים לניהול הקליניקה. אני לא יודע אם עבדת עם פסיכולוגים על בניית הקורס, אבל הוא עונה מאוד על שאלות סביב שיווק שמעסיקות פסיכולוגיםשמנהלים קליניקה. לדוגמא, כל נושא חופש הפרסום כתוב בצורה ברורה ומגובת מקוד האתיקה, ככה שזה גם מרגיע וגם נותן חופש לשווק את עצמך. גם כל הכתיבה שמכוונת לעזור לפסיכולוג שמנהל קליניקה לראות בעצמו כמישהו שמציע מוצר כתוב בצורה נכונה ומשכנעת. באופן כללי, אני יכול להגיד שהקורס נותן מענה לאזור שלם שנותר ריק בהכשרה של פסיכולוגים, שזה כל הניהול העסקי והשיווקי של הקליניקה. אני חושב שמי שילמד את זה יעשה לעצמו חיים יותר קלים בניהול הקליניקה, ובתקווה גם רווחיים..:)

ב.צ פסיכולוג קליני


הקורס התייחס לכאבים אמיתיים ולדילמות מחיי היום יום שמעסיקות אותי . אני מאוד ממליצה לכל בעל קליניקה, הקורס מאוד נוח, ניתן ללמוד את כולו מהספה בבית,בזמן שנח לכם

ר.ש.ג, פסיכותרפיסטית

              הרשמה לקורס ניהול ושיווק הקליניקה- משתמש חדש

קראת? למדת? רוצה להמשיך וללמוד, לקרוא את התשובות לכל השאלות שמעסיקות אותך בניהול ושיווק הקליניקה?

בהמשך הקורס תוכל/י לקבל תשובות לשאלות ולדילמות שהועלו בפרק הראשון וטיפים רבים, יעילים לישום מיידי.

הקורס כולל
  • שמונה פרקים העוסקים בסוגיות שונות המעסיקות מטפלים רבים- שיווק הקליניקה, גביית כסף, בניית אתר אינטרנט, איך להפוך שיחה ממתעניין לפגישה בקליניקה ונושאים רבים נוספים.

  • הרצאות מצולמות (סרטי וידאו)

  • סדרת תרגילים

  • מחברת תרגול דיגיטלית הנותנת פידבק לתרגילים בזמן אמת ומתעדכנת עם התקדמות תהליך הלמידה בקורס.

  • הדגמות

איך עושים את זה?
נרשמים, מתרווחים בכורסה ומתחילים ללמוד.

להתחלת הקורס לחץ כאןהרשם עכשיו



בקורס יחודי זה תמצאו כלים וידע מתחום השיווק והמכירות המתאימים במיוחד עבור אנשי טיפול. אנו משוכנעים שקורס זה יעזור לכם לבנות מיתוג, להשיג חשיפה מקצועית איכותית ובסופו של דבר, יביא אליכם את הלקוחות שהכי נכון לכם לעזור להם.

כניסה למטפלים רשומים:

אנא הזן את שם המשתמש והסיסמה שלך

Loading...
Success!
Error!