התמחות: הפרעות אכילה,דיכאון,אבל ואובדן,פוסט טראומה,התמודדות עם משברי חיים,טיפול במתבגרים
אזור בארץ: נס ציונה
שפה: עברית,אנגלית
בעלת נסיון רב בטיפול במבוגרים, נוער וילדים. מאמינה שהטיפול הוא הזמנה להתבוננות משותפת,מעשירה ולעיתים מאתגרת, על עצמנו ועל הדברים שמפעילים אותנו.
התמחות: התמכרויות,הפרעות אכילה,בריאות הנפש,חרדה ופוביה,דיכאון,בעיות במיניות וזהות מינית,בעיות משפחתיות וזוגיות,לקויות למידה קשב וריכוז,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: רחובות
שפה: עברית,אנגלית
אני מאמינה כי הקשר הטיפולי הינו מפגש בין שני אנשים, בו ניתן לבחון דפוסי תפיסה וחשיבה, דרכי תקשורת וקשרים משמעותיים כדי לאפשר צמיחה והתפתחות אישית.
התמחות: בריאות הנפש,דיכאון,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: שפלה,רחובות,נס ציונה
שפה: עברית
אני פסיכולוגית קלינית, מטפלת בגישה דינמית. עובדת במרפאה ציבורית ובקליניקה הפרטית.
התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,בעיות משפחתיות וזוגיות,אבל ואובדן,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: שפלה, רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון, באר יעקב.
שפה: עברית
פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים. מאמינה כי גם משברים ומצבים קשים שהחיים מזמנים לנו עשויים להיות הזדמנות להתפתחות ולהעמקת ההיכרות עם עצמנו
התמחות: חרדה, דיכאון, טראומה, משברי חיים, יחסים זוגיים.
אזור בארץ: שפלה,רחובות
שפה: עברית
מטפל בגישה דינאמית, עם שילוב של כלי CBT במידת הצורך. התמקדות ביצירת מרחב בטוח לעבודה מעמיקה על תפיסות עצמי ויחסים, טיפול בחרדה ודיכאון עבודה עם מבוגרים ונוער.
התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,פוסט טראומה,התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: שפלה,דרום
שפה: עברית,אנגלית
מטפלת במבוגרים בגישה הדינאמית, בשילוב כלים קוגניטיביים-התנהגותיים לפי הצורך, וכן מטפלת באמצעות טכניקת EMDR. מאמינה ביצירת מקום בטוח ומכיל עבור המטופל/ת.
התמחות: לקויות למידה קשב וריכוז,פעוטות
אזור בארץ: ראשון לציון,נס ציונה
שפה: עברית
קלינאית תקשורת (M.A), בעלת ניסיון באבחון ובטיפול ילדים על הרצף האוטיסטי (ASD) וילדים עם קשיי קשב וריכוז (ADHD). מאמינה בראיית הילד כמכלול.
התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,פוסט טראומה,הדרכת הורים,התמודדות עם משברי חיים,טיפול במתבגרים
אזור בארץ: שפלה,נס ציונה
שפה: עברית,אנגלית
פסיכולוגית חינוכית מומחית. עובדת באופן מערכתי, שימוש בגישות משולבות (דינאמית וממוקדת) תוך הבנה כי שינוי הפרט נשען ותלוי בתמיכה ומוכנות הסביבה לשינוי