על הספה - פורומי מומחים

פורום התמכרויות

גמילה מאופיאטים

פורום התמכרויות

פורום התמכרויות מנהלת פורום שרי וינר
בעלת נסיון רב שנים בטיפול בהתמכרויות. המנהלת המקצועית לשעבר ורכזת הטיפול והטיפול המשפחתי בכפר איזון במשך 14 שנים. פורום התמכרויות

בפורום זה אנו נתייחס לכל השאלות שמעסיקות את המכור או הקרובים אליו בשאלות שקשורות להתמכרות הספצפית ובשאלות שקשורות לתהליך ולדרך הטיפול הנכונה. ההתמכרות היא מחלה קשה וצריכה התייחסות ומעקב רב. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את התשובות המקצועיות והמתאימות ביותר. ישנם רבים מאיתנו שעולם ההתמכרות זר להם והם שואלים לא פעם מה פשר ההתנהגות הקיצונית שאנו נתקלים בה בזמן האחרון אצל יקירנו. אנו ננסה לספק לכם את התשובות הראויות.

שאלה:  גמילה מאופיאטים  -  (משה )


שלום הייתה לי תקופה לפני כ 11 חודשים שהייתי שותה אוקסיקונטין 40 מיליגרם , והפסקתי אותם מכה אחת. לא היה לא קריז ולא כלום הכל היה רגיל , כרגע נפצעתי בגב והרופא נתנה לי את הכדורים זלדיאר , ואת המדבקות בוטרנס , במשך כחודש אני נוטל מהתרופות האלה , הפסקתי גם עכשיו במכה אחת , ואני מרגיש רעידות בגוף קור בגוף וחדרה דיכאון ופחד להשתגע בוכה דמעות והם לא מנחמות אותי , זה סימני קריז ? ואם כן כמה הוא יכול להמשך , וגם עם החרדה פוסקת כאשר נגמר הקריז?

תשובה:  גמילה מאופיאטים


הי משה ממליצה לך לשוחח עם הרופא שנתן לך את התרופות ולבצע ירידה הדרגתית. בהצלחה.
 X