עוס' ופסיכותרפיסטית בעלת ניסיון עשיר בליווי רגשי של מבוגרים ברגעי שבר, בלבול או עומס מתמשך.משלבת ידע מקצועי עדכני עם הקשבה עמוקה ונוכחות טיפולית המאפשרת תהליך מרפא,משמעותי וממוקד
נכויות ומחלות כרוניות, בריאות והחלמה, דיכאון, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים, מעברים, פרישה הגיל השלישי
עמק חפר,זיכרון יעקב/בינימינה,חדרה,אונליין
שמי ערבה ואני פסיכותרפיסטית מנוסה, בעלת ידע מקצועי נרחב המלווה מבוגרים המתמודדים עם עומס רגשי, שינויים חיצוניים ופנימיים, או תחושת בלבול ואובדן כיוון. מגיעים אליי אנשים שחווים קושי ביצירת יציבות – נפשית, תעסוקתית או רגשית – או כאלה שמרגישים שהעולם הפנימי שלהם כבר לא "מתיישב" עם החיים שהם חיים.
בתוך המרחב הטיפולי אני שמה דגש על נוכחות מדויקת, הקשבה רגישה והחזקה רגשית. תהליך הטיפול מאפשר לאט לאט להניח את השריון, לזהות תבניות פנימיות שמנהלות אותך, ולאפשר שינוי עמוק ומשמעותי – כזה שנובע ממך, ולא נכפה מבחוץ.
אני מאמינה בשילוב של עבודה תהליכית רגשית עמוקה עם כלים מעשיים שיאפשרו לך להיות במקום שקט יותר, יציב ומדויק. לא רק להבין – אלא גם להרגיש, לבחור ולחיות אחרת.
בין הנושאים שאני פוגשת בקליניקה: עומס רגשי, מצבי משבר, אבל ואובדן, בדידות, שאלות של זהות ותחושת ערך, חרדה, דיכאון, קשיים בזוגיות או בתחושת המסוגלות בני ובנות הגיל השלישי
כמו כן, בעלת ניסיון בעבודה עם נשים בגיל המעבר – ברבדים הפיזיים, הנפשיים, והקיומיים שהוא מעורר.
הטיפול מתקיים בקליניקה טובלת בירוק באווירה מקצועית, מכילה ולא שיפוטית – מתוך אמונה אמיתית ביכולת של כל אדם לנוע לעבר חיים מדויקים, יציבים ואותנטיים יותר.
* תואר ראשון בעבודה סוציאלית – אוניברסיטת תל אביב
* תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית בהתמחות בבריאות ושיקום – אוניברסיטת בר אילן
* פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית CBT – מכון פסגות
* הכשרות מקצועיות נוספות:
* אימון אישי – מכללת העצמה
* קורס גישור – מכללת גומא
* DBT – בית הספר ל-CBT "פרט, משפחה, קהילה" בהנחיית עופר פלד
* SE (חווייתי גופני) – עמותת נט"ל
* תשישות החמלה – בית הספר המרכזי לעבודה סוציאלית, רמת גן
* מודל התערבות אינטגרטיבי בשיקום – מרכז מפרשים
* מיומנויות הנחיית קבוצות – בית הספר המרכזי לעבודה סוציאלית, רמת גן
* טיפול במשפחה בצל ילד חולה – מרכז מפרשים
באה מתחום הבריאות וגריאטריה, בעלת ותק של 13 שנה במגזר הציבורי
תזה במסגרת התואר השני - מקומה של הסליחה לעצמי ולהורה המתבגר מול תהליך הסידור המוסדי https://www.jstor.org/stable/27116508
מאמר - https://www.jstor.org/stable/27116508