התמחות: הפרעות אכילה,חרדה ופוביה,דיכאון,לקויות למידה קשב וריכוז,התמודדות עם משברי חיים,טיפול במתבגרים
אזור בארץ: חיפה,צפון
שפה: עברית,אנגלית
מטפלת רגשית בילדים על הרצף B.A חינוך מיוחד M.A עו''ס מומחית ילד נוער. M.Sc מדעי ההתנהגות, טכניון
בניית תוכנית טיפול אפקטיבית, בשיתוף ההורים, מתוך ראיה כי לכל ילד צרכים, יכולות, ותחומי עניין שונים. ע"י שיתוף פעולה זה ניתן ללמוד מתוך משחק והנאה.
איילת קמינסקי, הינה קלינאית תקשורת מוסמכת אשר מטפלת בפעוטות, ילדים ונוער, בתחומי השפה, עיכוב התפתחותי, דיבור ואפרקסיה, דחיקת לשון וכן הפרעות בתקשורת.
התמחות: נכויות ומחלות כרוניות,פעוטות
אזור בארץ: קרית טבעון,חיפה,צפון
שפה: עברית,אנגלית
מטפלת באנשים עם קשיים בתקשורת, שפה, היגוי, מוגבלות שכלית ונכויות, תקשורת תומכת וחליפית. תואר שני בהצטיינות יתרה בהפרעות בתקשורת (אוניברסיטת חיפה)
מטפלת בילדים עם קשיים התפתחותיים בתחומי השפה, היגוי ומובנות דיבור ותקשורת. בעלת תואר שני בהפרעות בתקשורת. בעלת ניסיון רב בטיפול במכון להתפתחות הילד.
בעלת נסיון של 18 שנה, מתמחה בגיל הרך, טיפול בילדים על הרצף האוטיסטי ולקויות מורכבות, טיפול בקשיי היגוי ושפה. מדריכת קלינאיות תקשורת במקום עבודתן.
התמחות: קשישים,לקויות למידה קשב וריכוז,פוסט טראומה,הדרכת הורים,לקות שמיעה,פעוטות
אזור בארץ: קרית טבעון,חיפה,צפון
שפה: עברית,רוסית
M.A,ניסיון עשיר בטיפול בקשיי רכישת שפה, שיבושי היגוי ובבעיות קול אצל ילדים ומבוגרים. בעלת קליניקה פרטית משנת 2000.מאמינה בפוטנציאל אצום שקיים לכל אחד
התמחות: הדרכת הורים,לקות שמיעה
אזור בארץ: קרית טבעון,צפון
שפה: עברית,שפת סימנים
מטפלת בהפרעות שפה ודיבור, היגוי, קול, אימוני שמיעה. בעלת נסיון רב בתחום לקויי שמיעה.
חשוב לי לגרום לילד להאמין ביכולותיו, להגביר את תחושת הערך העצמי שלו ולגרום לו להעז להתמודד עם אתגרים וקשיים.
התמחות: הדרכת הורים,לקות שמיעה,פעוטות
אזור בארץ: כרמיאל,גליל עליון,צפון
שפה: עברית
קלינאית תקשורת (M.A) בעלת ניסיון באבחון וטיפול בפעוטות, ילדים ונוער עם קשיי שפה ודיבור. קידום הילד דרך משחק והנאה תוך שיתוף מלא של ההורים בתהליך
התמחות: אבחון וטיפול בפעוטות, ילדים בגילאי גן ותחילת בית ספר יסודי בתחומי השפה וההיגוי
אבחון וטיפול בלקוי שמיעה
הדרכת הורים
אזור בארץ: עפולה,צפון
שפה: עברית
ילדים ובוגרים עם קשיי היגוי, שפה ולקות שמיעה. מאמינה בלמידה דרך פעילות משמעותית וחווייתית לילד תוך ראיית צרכיו ויכולותיו. שמה דגש על שיתוף ההורים בתהליך והדרכתם לאורך כל הדרך.