<

חפש מטפל לפי שם:





מעבר לים

באיזה עיר אנחנו מחפשים?
סוגי טיפול
תחומי טיפול
מחפשים מטפלים לקהילה הגאה? על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים מקצועיים ומנוסים לטיפול בקהילה הגאה ובני משפחותיהם. מטפלים גיי פרנדלי עם ניסיון בטיפול בבני ובנות הקהילה הגאה, מטפלים המספקים מרחב בטוח לטיפול פרטני, זוגי, משפחתי והדרכת הורים בנושאים כמו קבלה עצמית, יציאה מהארון, הורות גאה, זהות מגדרית, הורות חד מינית ועוד. כל המטפלים באתר על הספה הינם מטפלים מוסמכים שנבדקו בקפידה על ידי צוות האתר.

















איתנה ברמן-מטפלת פרטנית, זוגית, משפחתית ומגשרת.

מטפלת פרטנית, זוגית, משפחתית ומגשרת.

התמחות: טיפול פרטני , זוגי , גישור, טיפול משברים, מעברי ומעגלי חיים, מוות ואובדן, אבל טראומטי ומורכב, אלימות במשפחה. טיפול קצר מועד ו-cbt.חרדה, טיפול בגברים
אזור בארץ: קליניקה במעלה אדומים - מטופלים מירושלים, מבשרת ציון,
מטה בנימין, מטה יהודה, בקעת הירדן
שפה: עברית

הטיפול מיועד ליחידים, זוגות ,משפחות, לקהילה הגאה. זוגיות פרק ב'. במשברי נאמנות ובגידה בנישואין, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, פוסט טראומה, הכנת הסכמות לגירושין, תומך בטיפולי פוריות

ניר זילבר-פסיכולוג בהתמחות קלינית

פסיכולוג בהתמחות קלינית

התמחות: מטפל בילדים, נוער ומבוגרים צעירים ואני משלב בעבודתי גם הדרכות הורים. מתמחה בטיפול בגישה פסיכודינמית, ומשלב גישות נוספות באופן אינטגרטיבי בהתאם לצורך
אזור בארץ: חיפה
שפה: עברית,אנגלית

יש לי ניסיון קליני בעבודה עם ילדים ומבוגרים עם הפרעות חרדה ומצב רוח, משברי חיים וקשיי הסתגלות, לקויות בתקשורת, אובדן, בעיות התנהגות וקשיי ויסות.

רוני צדוק-פסיכולוג קליני

פסיכולוג קליני

התמחות: חרדה, דיכאון, טראומה, משברי חיים, יחסים זוגיים.
אזור בארץ: שפלה,רחובות
שפה: עברית

מטפל בגישה דינאמית, עם שילוב של כלי CBT במידת הצורך. התמקדות ביצירת מרחב בטוח לעבודה מעמיקה על תפיסות עצמי ויחסים, טיפול בחרדה ודיכאון עבודה עם מבוגרים ונוער.

ריוי אבני-פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית שיקומית מומחית

התמחות: בדידות, משברי חיים, דיכאון, חרדות, קשיים במערכות יחסים, טראומה, פציעות פיזיות, אבל ואובדן, פסיכדליה והרחבת תודעה.
אזור בארץ: קליניקה בפרדס חנה כרכור
שפה: עברית

מתי מתאים לפנות? אם חווים משבר בחיים, בדידות, קשיים אישיים ובינאישיים, רצון להכיר עצמך יותר, או להגדיר קודם את הקושי והמטרה. בעלת ניסיון וידע בתחום חומרים מרחיבי תודעה (פסיכדליה).

ליאת ישרזדה -תרפיסטית MA

תרפיסטית MA

התמחות: נכויות ומחלות כרוניות,הפרעות אכילה,חרדה ופוביה,פוסט טראומה,הדרכת הורים, טיפול במשברי חיים
אזור בארץ: ראשון לציון,יבנה, רחובות,נס ציונה, מטפלת אונליין
שפה: עברית,אנגלית

מטפלת מוסמכת בפסיכודרמה ומתמחה בפסיכותרפיה. מטפלת במבוגרים ונוער. טיפול מוזל לחיילים, סטודנטים והגיל השלישי

ד''ר עינת סמל-גלוסקינוס-פסיכותראפיסטית

פסיכותראפיסטית

התמחות: דיכאון, חרדה, בעיות במיניות וזהות מינית,אבל ושכול,פוסט טראומה,התמודדות עם משברי חיים, בריאות הנפש, טיפול נפשי, פסיכותרפיה, פסיכואנליזה.
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,מרכז,רמת גן,גבעתיים
שפה: עברית

פסיכותרפיסטית, בוגרת התכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית, אוניברסיטת בר-אילן. מטפלת במבוגרים ובני-נוער. ניסיון רב בתחום בריאות הנפש.

מירב ירושלמי-עוס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית

עו"ס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית

התמחות: קהילת הלהט"ב , בריאות הנפש, דיכאון, אתגרים בזוגיות ובמשפחה, הדרכת הורים
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן,רמת גן,גבעתיים
שפה: עברית

עו''ס מטפלת פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת . מנוסה בטיפול במצבי משבר אישיים, זוגיים ומשפחתיים, בדגש על בריאות הנפש ועל קהילת הלהט''ב.

גילי זיסקינד-מטפלת באמצעות בעלי חיים ו מטפלת CBT

מטפלת באמצעות בעלי חיים ו מטפלת CBT

התמחות: מתבגרים - דכאון וחרדה( מבחנים, חברתית) מצבי משבר, הפרעות אכילה. ילדים - adhd, חרדות , דאגנות, וויסות, כישורים חברתיים. מבוגרים- משברי חיים, דכאון, טראומה
אזור בארץ: שרון,נתניה
שפה: עברית

"היציאה מעולם הפנטזיה מחייבת אומץ, אך מביאה לתוצאות שלמות וחיוניות לחיים האמיתיים שלנו." - אנטואן דה סנט-אקזופרי

מלי לסר-עובדת סוציאלית MSW

עובדת סוציאלית MSW

התמחות: חרדה ופוביה ,הפרעת קשב וריכוז, הדרכת הורים, התמודדות עם משברי חיים, טיפול במבוגרים, טיפול במתבגרים
אזור בארץ: שרון,רעננה,כפר סבא,הוד השרון,אונליין
שפה: עברית,אנגלית

עובדת סוציאלית בכירה המטפלת במבוגרים ומתבגרים עם הפרעת קשב. הטיפול משלב כלים מעולם הCBT. טיפול בחרדה טיפול בקשיי תפקוד טיפול בדימוי עצמי נמוך ייעוץ והדרכת הורים ליווי תעסוקתי

בועז בראל-פסיכותרפיסט מתמחה

פסיכותרפיסט מתמחה

התמחות: התמודדות עם משברי חיים, בדידות, תחושות של חוסר משמעות ואיבוד כיוון.
אזור בארץ: עמק חפר,חדרה
שפה: עברית

פסיכותרפיסט מתמחה ומטפל קבוצתי, מנוסה בטיפול במבוגרים ומתבגרים. מטפל במגוון מצבי חיים המזמינים להתלבטות ולחשיבה מחודשת, בגישה דינאמית והומניסטית.

נועה ישראלי-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: *התמודדות עם משברי חיים * דיכאון וחרדה * טיפול במתבגרים * להט''ב *טיפול זוגי
אזור בארץ: רחובות, נס ציונה, אזור השפלה
שפה: עברית,אנגלית

פסיכולוגית קלינית מנוסה המתמחה בטיפול במצבי משבר ומפנה בחיים האישיים והזוגיים. משברי גירושין, העדר סיפוק ומימוש עצמי, טיפול במתבגרים, והקשת הלהט''בית

מעין אברמוב-מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

התמחות: מתמחה בטיפול במשברים אישיים, זוגיים ומשפחתיים, טרום חתונה, פרידה וגירושין, בגידות, פרק ב', ילדים מתבגרים ובוגרים.
אזור בארץ: צפון תל אביב, רמת השרון, זיכרון יעקב/בנימינה,
פרדס חנה/כרכור
שפה: עברית,אנגלית

בעלת ניסין קליני רב בטיפול בזוגות ומשפחות. מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, M.A בעבודה סוציאלית. השאיפה שלי בטיפול היא לתת מרחב בטוח שבאמצעותו יכול להתרחש השינוי המיוחל.

אתי לוי-פסיכותרפיסטית, עובדת סוציאלית קלינית

פסיכותרפיסטית, עובדת סוציאלית קלינית

התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,פוסט טראומה,התמודדות עם משברי חיים,טיפול במתבגרים, הפרעות התנהגות, להטבקים, צעירים,
אזור בארץ: בת ים,חולון,ראשון לציון
שפה: עברית

פסיכותרפיסטית ועובדת סוציאלית קלינית, מומחית בטיפול בילדים, נוער ומבוגרים. מאמינה שטיפול הוא מסע בו המטופל מקבל מקום בטוח להכיר ולפתח את האני הייחודי שלו.

גל רוזנמן-פסיכותרפיסטית דינאמית עובדת סוציאלית קלינית MSW

פסיכותרפיסטית דינאמית עובדת סוציאלית קלינית MSW

התמחות: משברי חיים, טראומה, דיכאון, חרדות, פוביות, בעיות ביחסים, קשיים בהריון לידה והורות, אבל ואובדן, מחלות וכאבים גופניים ונפשיים, בעיות שינה, בעיות אכילה, התמכרויות
אזור בארץ: שפלה, רחובות, מודיעין וגדרה
שפה: עברית,אנגלית

פנייה לטיפול לעיתים אינה פשוטה ומלווה בהתלבטויות, יחד נוכל לעסוק בשאלות ותחושות אלו. בעבודתי עם גברים ונשים אני פועלת ליצור מקום בטוח המאפשר שינוי משמעותי ואפשרות לחיים מלאים יותר

תמי הירשפלד-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: חרדה ופוביה, דיכאון, בעיות משפחתיות וזוגיות, בריאות הנפש, הפרעות אכילה, אבל ואובדן, לקויות למידה קשב וריכוז, פוסט טראומה, הדרכת הורים, נכויות ומחלות כרוניות, התמודדות עם משברי חיים
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן, רעננה, השרון, טיפול אונליין
שפה: עברית,אנגלית

טיפול פסיכולוגי בילדים, בני נוער ומבוגרים. משלבת גישה פסיכודינאמית עם טיפול קוגניטיבי התנהגותי. עובדת במרפאה הפסיכולוגית בבי''ח שניידר ובקליניקה פרטית ברעננה ובתל אביב.





מטפלים לקהילה הגאה


אתר על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים/ות מוסמכים/ות, המתמחים/ות בטיפול באוכלוסיה הגאה ובני משפחותיהם. ברשימה שלנו תמצאו פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מוסמכים ומנוסים. המטפלים שלנו כוללים מטפלים פרטניים, זוגיים ומשפחתיים במגוון רחב של נושאים הרלוונטיים לקהילה הגאה.

בין הנושאים הרבים בטיפול בקהילה הלהט"בית תמצאו דגש על נושאים כגון קבלה עצמית, יציאה מהארון, זוגיות גאה, שימור זוגיות גאה לאורך זמן, בעיות בתפקוד המיני, הורות גאה, הורות חד מינית והורות משותפת, זהות מגדרית, טיפול בהתמכרויות, דימוי עצמי ודימוי גוף, יחסי הורים ילדים על רקע נטייה מינית, יעוץ למועמדים לגיוס

הקהילה הלהט"בית בישראל גדלה משנה לשנה הודות לפתיחות בחברה הישראלית שמתפתחת עם השנים ומאפשרת יותר ויותר לצעירים ומבוגרים לצאת מהארון ולהפסיק לחיות בהסתרה בכל הנוגע לנטיותיהם המיניות.

ועדיין למרות הפתיחות יש אתגרים יחודיים לטיפול בחברי הקהילה וחשוב להכיר אתגרים אלו, חשוב לזהות את המצבים שבהם יש צורך בקבלת עזרה מקצועית ולהבין כיצד לבחור את המטפל המתאים ואת שיטת הטיפול הטובה ביותר בכל מקרה לגופו. בדיוק פה מתייצב אתר על הספה עם נסיון של מעל עשר שנים ומאגר של אלפי מטפלים.

לצערנו הוכח שלהט”בים נמצאים בסיכון מוגבר לחרדות, דיכאון, התמכרויות ופגיעה עצמית. בנוסף ולמרבה הצער, נטיות אובדניות בקרב נערים ונערות מקהילה הלהט”בית הפכו לעניין שכיח וכך גם הפרעות אכילה. לכן, אם יש חשש לאחד מהמקרים שהוזכרו לעיל, חשוב מאוד לפנות לפסיכולוג או מטפל אחר. החשיבות של סיוע מקצועי גדולה מאוד ובמצבים קיצוניים, היא יכולה להציל חיים.