<

חפש מטפל לפי שם:





מעבר לים

באיזה עיר אנחנו מחפשים?
סוגי טיפול
תחומי טיפול
מחפשים מטפלים לקהילה הגאה? על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים מקצועיים ומנוסים לטיפול בקהילה הגאה ובני משפחותיהם. מטפלים גיי פרנדלי עם ניסיון בטיפול בבני ובנות הקהילה הגאה, מטפלים המספקים מרחב בטוח לטיפול פרטני, זוגי, משפחתי והדרכת הורים בנושאים כמו קבלה עצמית, יציאה מהארון, הורות גאה, זהות מגדרית, הורות חד מינית ועוד. כל המטפלים באתר על הספה הינם מטפלים מוסמכים שנבדקו בקפידה על ידי צוות האתר.

















אתי הופשטיין-עובדת סוציאלית ופסיכותרפיסטית דינאמית

עובדת סוציאלית ופסיכותרפיסטית דינאמית

התמחות: בוגרים צעירים ומבוגרים - אובדן, קשיים חברתיים, קשיים התנהגותיים, קשיים במקום עבודה, פרידה, מחלות כרוניות, חרדה וטראומה
אזור בארץ: שפלה, אשדוד, קריית גת, קריית מלאכי, גדרה, יבנה ואזור הדרום
שפה: עברית,אנגלית

עו"ס ופסיכותרפיסטית מטפלת בתחום בריאות הנפש מעל 20 שנה ובעלת נסיון רב בעבודה עם הסובלים ממצוקות כמו: חרדה, טראומה, בדידות, אבל ודיכאון ממושך וקשיים שונים בניהול של מערכות יחסים.

נועה ישראלי-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: *התמודדות עם משברי חיים * דיכאון וחרדה * טיפול במתבגרים * להט''ב *טיפול זוגי
אזור בארץ: רחובות, נס ציונה, אזור השפלה
שפה: עברית,אנגלית

פסיכולוגית קלינית מנוסה המתמחה בטיפול במצבי משבר ומפנה בחיים האישיים והזוגיים. משברי גירושין, העדר סיפוק ומימוש עצמי, טיפול במתבגרים, והקשת הלהט''בית

דפנה ממן-עו''ס, מטפלת בשיטות CBT ו - NLP

עו''ס, מטפלת בשיטות CBT ו - NLP

התמחות: טיפול למבוגרים במגוון שיטות מתחום הפסיכולוגיה החיובית( CBT ו - NLP ) ומתחום גופנפש (SE ו - EFT)
אזור בארץ: אשדוד,אשקלון
שפה: עברית

אני מציעה מרחב טיפולי למבוגרים . שיטת הטיפול מתרכזת בהעצמה. כל מי שמגיע לקליניקה הוא בבחינת יחיד ומיוחד. אני לומדת להכיר אותו ובוחרת עבורו את שיטת הטיפול המתאימה לו ביותר.

ליאת טייר-קרימינולוגית קלינית

קרימינולוגית קלינית

התמחות: דיכאון, חרדה, התמודדות עם מחלה נפשית, משברי חיים, קשיים ביחסים בין אישיים, בעיות במיניות, טראומה, התמכרויות
אזור בארץ: קרית טבעון, עמק יזרעאל, יוקנעם, אזור הקריות, אזור הצפון ומטפלת אונליין.
שפה: עברית,אנגלית

מומחית בטיפול במבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם משברים וקשיים רגשיים, חרדה, דיכאון, קשיים בתחום המיני, הבין אישי, טראומה והתמכרויות.

משלין חורי-ד׳׳ר בעבודה סוציאלית קלינית (PhD)

ד׳׳ר בעבודה סוציאלית קלינית (PhD)

התמחות: דיכאון, חרדה, טראומות, אובדן , קושי בקבלת החלטות והוצאתן לפועל, קשיים בוויסות רגשי ודימוי עצמי נמוך, וקידום החלמה וחזרה לתפקוד מקסימלי אצל צעירים שעברו משבר
אזור בארץ: גליל עליון,צפון
שפה: ערבית, עברית ואנגלית

מטפלת ומאמנת אישית מנוסה ( 16-18, צעירים ומבוגרים). משלבת טיפול ממוקד פתרון וטיפול מעמיק להבנת הגורמים למצוקה. מאמינה כי שינוי אפשרי מתוך קבלה וחמלה וזיהוי כוחותיו הטמונים של האדם

גלעד חלואה-פסיכולוג שיקומי מומחה

פסיכולוג שיקומי מומחה

התמחות: צמיחה והתפתחות אישית, התמודדות עם מצבי משבר, העדר רווחה נפשית, התמודדות עם מחלה גופנית או פגיעה פיזית, תחושת תקיעות והעדר מימוש, טראומה ועוד
אזור בארץ: תל אביב וגוש דן
שפה: עברית, אנגלית

פסיכולוג שיקומי מומחה בטיפול במבוגרים במגוון סוגיות כמו מצבים רגשיים, מימוש עצמי, טראומה ושיקום, יחסים בינאישיים ועוד.

נועה טייכר-פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחית

התמחות: טיפול בחרדות ומתחים וטראומה, במועקה וכאב נפשי, בתקופות של אתגרים ושינויים, שאלות לגבי קריירה וזוגיות. בנושא של יחסים מורכבים עם אחרים ועם עצמי, ביקורת עצמית, אשמה בושה ועוד.. וכן, יעוץ והדרכה לגבי ילדים ומתבגרים
אזור בארץ: להבות הבשן, גליל עליון, קרית שמונה, צפון רמת הגולן, ראש פינה.
שפה: עברית, אנגלית

פסיכולוגית קלינית מומחית, עם ניסיון ארוך שנים בבריאות הנפש של מבוגרים ילדים ונוער; מטפלת בקליניקה פרטית בקיבוץ להבות הבשן, וכן טיפולים אונליין וטיפול טלפוני.

הילה טובישק צברי-עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית קלינית

התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,אבל ואובדן,התמודדות עם משברי חיים, ערך עצמי
אזור בארץ: שרון, עמק חפר, נתניה וחדרה
שפה: עברית,אנגלית

שמי הילה ואני עובדת סוציאלית קלינית - מאמינה שעם ליווי נכון ומיטיב, כל אחד יכול להשתנות ולהרגיש טוב יותר. מתמחה בטיפול פרטני, הנשען על רקע בטיפול משפחתי וזוגי. אשמח לדבר ולעזור

נועה נגר-עו''ס מומחית בשיקום נפשי, אימון אישי קוגניטיבי, צעירים ומבוגרים

עו''ס מומחית בשיקום נפשי, אימון אישי קוגניטיבי, צעירים ומבוגרים

התמחות: ליווי צעירים ומבוגרים בתהליכי שינוי, התמודדות עם משברי חיים, דיכאון, יחסים בין אישיים ושיקום על רקע רפואי/נפשי (נכויות ומחלות כרוניות)
אזור בארץ: אבן שמואל, קריית גת, אשקלון,אזור הדרום
שפה: עברית

אני עו''ס, מאמנת אישית, מומחית בשיקום בגישת CBT/NLP/פסיכו' חיובית. מתמחה בצעירים ומבוגרים עם קשיים על רקע נפשי או רפואי, מצבי משבר, קשיים במערכות יחסים, דכאון, ורצון לשינוי.

יעלה דגן-פסיכותרפיסטית ב CBT ותרפיה באמנות

פסיכותרפיסטית ב CBT ותרפיה באמנות

התמחות: סיוע בזמן משבר וליווי לשינוי, חרדה, OCD ,דכאון, פוביות, ויסות רגשי, מיינדפולנס וקשיים חברתיים בילדים ומבוגרים.
אזור בארץ: מודיעין,רחובות
שפה: עברית

אני מתרכזת בקשר טיפולי ממוקד, קרוב ושוויוני, מכיל, אמפטי, סבלני, המקנה כלים לצמיחה וגדילה תוך קבלה וחוסר שיפוטיות. משלבת גם פגישות און ליין בזום עם מטופלים בארץ ובחו''ל.

מעין אברמוב-מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

התמחות: מתמחה בטיפול במשברים אישיים, זוגיים ומשפחתיים, טרום חתונה, פרידה וגירושין, בגידות, פרק ב', ילדים מתבגרים ובוגרים.
אזור בארץ: זיכרון יעקב/בנימינה, חדרה, פרדס חנה/כרכור, טיפול אונליין
שפה: עברית,אנגלית

בעלת ניסין קליני רב בטיפול בזוגות ומשפחות. מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, M.A בעבודה סוציאלית. השאיפה שלי בטיפול היא לתת מרחב בטוח שבאמצעותו יכול להתרחש השינוי המיוחל.

הרצלה צח -מטפלת זוגית ומינית מוסמכת

מטפלת זוגית ומינית מוסמכת

התמחות: חרדה ופוביה,דיכאון,בעיות במיניות וזהות מינית,בעיות משפחתיות וזוגיות,אבל ואובדן
אזור בארץ: תל אביב, קרית טבעון,חיפה,צפון
שפה: עברית

מטפלת זוגית ומינית מוסמכת, ומדריכה למטפלים זוגיים, בעלת ניסיון של מעל ל-30 שנה בתחום הטיפול. הטיפולים הם ליחידים ולבני זוג.

רן כרמלי-פסיכולוג קליני

פסיכולוג קליני

התמחות: בריאות הנפש, דיכאון, שאלות לגבי זהות מינית, בעיות משפחתיות וזוגיות, אבל ואובדן, הדרכת הורים, התמודדות עם משברי חיים.
אזור בארץ: הוד השרון
שפה: עברית,אנגלית

מתמחה בעבודה עם מבוגרים המרגישים צורך ביצירת שינוי מתמשך ועמוק בחייהם, ועם מתבגרים הזקוקים למציאת קולם האותנטי ועזרה ביכולתם להתמודד עם הסביבה.

ליזי בר יהושע-עו״ס M.S.W פסיכותרפיסטית

עו״ס M.S.W פסיכותרפיסטית

התמחות: מצוקה נפשית,משברי חיים,גרושין,נתק מבני משפחה,קשיים בקשר,הדרכות הורים, יחסי הורים ילדים, טראומה, פוסט טראומה ופוסט טראומה מורכבת.
אזור בארץ: תל מונד, כפר סבא, נתניה
שפה: עברית, אנגלית

טיפול בקשיים רגשיים ומשפחתיים. קשיים בקשר בין הורים וילדים ונתקים בין בני משפחה. מצבי משבר, אובדן וגירושין. טראומה, פוסט טראומה.

אוריה לוינגר-פסיכולוג

פסיכולוג

התמחות: חרדה ופוביה, דיכאון, אבל ואובדן, התמודדות עם משברי חיים, קשיי ויסות, קשיים חברתיים, סוגיות של זהות, הפרעות אכילה.
אזור בארץ: מודיעין וירושלים
שפה: עברית,אנגלית

מטפל בילדים נוער ומבוגרים בגישה דינמית בשילוב כלים קוגנטיביים התנהגותיים (CBT) ומקיים הדרכות הורים. עובד בבי''ח הדסה עין כרם ובקליניקה פרטית במודיעין ובירושלים.





מטפלים לקהילה הגאה


אתר על הספה ריכז עבורכם רשימה של מטפלים/ות מוסמכים/ות, המתמחים/ות בטיפול באוכלוסיה הגאה ובני משפחותיהם. ברשימה שלנו תמצאו פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מוסמכים ומנוסים. המטפלים שלנו כוללים מטפלים פרטניים, זוגיים ומשפחתיים במגוון רחב של נושאים הרלוונטיים לקהילה הגאה.

בין הנושאים הרבים בטיפול בקהילה הלהט"בית תמצאו דגש על נושאים כגון קבלה עצמית, יציאה מהארון, זוגיות גאה, שימור זוגיות גאה לאורך זמן, בעיות בתפקוד המיני, הורות גאה, הורות חד מינית והורות משותפת, זהות מגדרית, טיפול בהתמכרויות, דימוי עצמי ודימוי גוף, יחסי הורים ילדים על רקע נטייה מינית, יעוץ למועמדים לגיוס

הקהילה הלהט"בית בישראל גדלה משנה לשנה הודות לפתיחות בחברה הישראלית שמתפתחת עם השנים ומאפשרת יותר ויותר לצעירים ומבוגרים לצאת מהארון ולהפסיק לחיות בהסתרה בכל הנוגע לנטיותיהם המיניות.

ועדיין למרות הפתיחות יש אתגרים יחודיים לטיפול בחברי הקהילה וחשוב להכיר אתגרים אלו, חשוב לזהות את המצבים שבהם יש צורך בקבלת עזרה מקצועית ולהבין כיצד לבחור את המטפל המתאים ואת שיטת הטיפול הטובה ביותר בכל מקרה לגופו. בדיוק פה מתייצב אתר על הספה עם נסיון של מעל עשר שנים ומאגר של אלפי מטפלים.

לצערנו הוכח שלהט”בים נמצאים בסיכון מוגבר לחרדות, דיכאון, התמכרויות ופגיעה עצמית. בנוסף ולמרבה הצער, נטיות אובדניות בקרב נערים ונערות מקהילה הלהט”בית הפכו לעניין שכיח וכך גם הפרעות אכילה. לכן, אם יש חשש לאחד מהמקרים שהוזכרו לעיל, חשוב מאוד לפנות לפסיכולוג או מטפל אחר. החשיבות של סיוע מקצועי גדולה מאוד ובמצבים קיצוניים, היא יכולה להציל חיים.