הרשמה לאינדקס על הספה   |  כניסת מטפלים רשומים   |     על הספה בפייסבוק
אודות על הספה   |  הרשם לניוזלטר שלנו   |  צור קשר
לוגו על הספה
  • בית
  • חפש מטפל
    •    חיפוש באינדקס
    •    מטפלים אונליין
    •    טיפול פסיכולוגי
    •    טיפול פסיכולוגי אונליין
    •    טיפול זוגי
    •    טיפול פסיכולוגי לילדים
    •    טיפול במתבגרים
    •    טיפול CBT
    •    טיפול פסיכולוגי בשיטת EMDR
    •    הדרכת הורים
    •    טיפול מוזל
    •    ריפוי בעיסוק
    •    קלינאית תקשורת
    •    טיפולים בהבעה ויצירה
    •    מטפלים לקהילה הגאה
  • פורומים
    •    הפורומים שלנו
    •    פורום טיפול פסיכולוגי ילדים
    •    פורום שירות צבאי
    •    פורום התמכרויות
    •    פורום טיפול פסיכולוגי
    •    פורום זוגיות , טיפול זוגי
    •    פורום דיכאון, חרדה
    •    פורום הגיל השלישי
    •    פורום אמהות, היריון ולידה
    •    פורום גיל ההתבגרות
    •    פורום ייעוץ לקהילה הגאה
    •    פורום קלינאית תקשורת
    •    פורום הדרכת הורים
    •    פורום פסיכולוגיית ספורט
  • ערוצי תוכן
    •    מאמרים
    •    גיל ההתבגרות
    •    טיפול בילדים
    •    דיכאון וחרדה
    •    לקויות למידה
    •    זוגיות ומשפחה
    •    טיפול פסיכולוגי
    •    איכות חיים
    •    ערוץ וידאו
    •    סרטוני הדרכת הורים
    •    הכנה לכיתה א
    •    הצבת גבולות וסמכות הורית
    •    מידע כללי
    •    מילון מונחים
    •    השירות הציבורי
    •    מכונים טיפוליים
    •    מידע על סוגי טיפול
    •    הכשרות והסמכות
  • לאנשי מקצוע
    •    מאגר מדריכים מקצועיים
    •    מאמרים מקצועיים
    •    הצטרפות לאינדקס שלנו
    •    לוח לקהילה המקצועית
    •    כלים ושירותים למטפלים
    •    הרשמה לניוזלטר
    •    פרסום מאמרים בעל הספה
    •    כניסת מטפלים רשומים
  • תחומי טיפול
    •    תחומי טיפול
    •    טיפול בדיכאון
    •    טיפול בחרדה
    •    הפרעות אכילה
    •    לקויות למידה והפרעות קשב
    •    נכויות ומחלות כרוניות
    •    אבחונים
    •    התמכרויות
    •    מיינדפולנס
    •    פסיכולוגיה תעסוקתית
    •    פסיכודרמה
    •    התפתחות הילד
    •    גיל ההתבגרות
    •    בעיות משפחתיות וזוגיות
    •    אבל ואובדן
    •    טיפול רגשי בילדים
    •    הגיל השלישי
    •    טיפול בקשיים מיניים
  •     |         חפש באתר
לוגו על הספה

לוגו על הספה

על הספה אינדקס המטפלים של ישראל
  • בית
  • חפש באינדקס
  • חפש מטפל
    • טיפול פסיכולוגי
    • טיפול זוגי
    • מטפלים אונליין
    • טיפול במתבגרים
    • מטפלי CBT
    • מטפלים בשפה הרוסית
    • מטפלים לקהילה הגאה
    • אבחונים
    • טיפול לילדים
  • תחומי טיפול
    • פוסט טראומה
    • טיפול בדיכאון
    • טיפול בחרדה
    • טיפול בהתמכרויות
    • טיפול בהפרעות אכילה
    • קשב וריכוז
    • מטפלים לגיל השלישי
    • פסיכודרמה
    • מיינדפולנס
  • כתבות ומאמרים
  • הפורומים שלנו
  • הרשמה לאינדקס
  • לוח לקהילה המקצועית
  • האזור האישי למטפל

פורום קלינאית תקשורת

התפתחות תקשורת, משחק ושפה, דיבור, היגוי, שטף דיבור וקול אצל ילדים
הפורום ייתן מענה לשאלות בכל הקשור ל עיכוב בהתפתחות השפה בגיל הרך, לקויות שפה בגיל בית ספר, מובנות דיבור נמוכה ושיבושי היגוי, צרידות ובעיות קול, בעיות בשטף הדיבור



  •  בית
  •  מאגר הפורומים שלנו
  •  פורום קלינאית תקשורת

סמכותה של קלינאית תקשורת - (שני)


שלום, הבת שלי נמצאת בגן התפתחותי. קלינאית תקשורת חדשה נכנסה לגן והיתה 2 טיפולים עם הבת שלי. היא התחילה לציין בפני את כל הדברים השליליים בזה אחר זה, ונתנה תמונה עגומה ביותר. כששאלה אותי מה התכנון שלי עבורה לשנה הבאה (אמורה לעלות לכיתה א), עניתי לה שאני רוצה להשאיר אותה שנה נוספת בגן חובה.תגובתה היתה: למה!, ועניתי לה שהיא עדיין לא בשלה מספיק נפשית למערכת של בית ספר. היא המשיכה ואמרה: במה זה כבר יעזור! הורים חושבים שאם הם ישאירו את הילד שלהם שנה נוספת, אז יהיה איזשהו שינוי קיצוני. ואז היא אמרה שהיא צריכה מלבד האבחון הרגיל של מכון להתפתחות הילד גם אבחון מעמיק שלהם, ובקיצר מבחינתה אין טעם להשאיר שנה נוספת והיא צריכה ללכת למסגרת טיפולית-מיוחדת שתתאים לה. היינו, מבחינתה הילדה חסרת תקנה. אגב, יש לציין, כשאמרתי כמה ימים לפני כן לגננת על זה שאני רוצה להשאיר אותה שנה נוספת כדי שתבשיל יותר נפשית-רגשית ותיבנה, היא היללה אותי מפה ועד להודעה החדשה על ההחלטה הזו.בינתיים לא סיפרתי לגננת על השיחה הקשה עם הקלינאית הזאת, ואני די רותחת.אגב, היא בגן התפתחותי כי התחילה לדבר בגיל מאוחר. התקדמה מאוד יפה בתחומים שונים, והגננת והצוות הצביעו באסיפת הורים האחרונה שהיתה בעיקר על קשיים רגשיים וחוסר בטחון עצמי. רציתי לשאול אתכם כמה שאלות:1. מה דעתכם על מה שהיה פה2. מהו תוקף סמכותה של קלינאית תקשורת, והאם זה בתוקף סמכותה לומר דברים אלושכחתי לציין, שהיא כמובן היתה בעבר במכון להתפתחות הילד לאבחון. הם ציינו קשיים, בהם היא טופלה. לפני כמה חודשים ביקשו תור לאבחון נוסף לצורך מעקב.הדיבור התקדם והשתפרה, אבל צריכה עוד לסגור פער.מבחינה לימודית - עוד לא בת 6, בגן חובה, יודעת שיום מספרים עד 30, קטן גדול או שווה בעשרייה ראשונה, שיום כל האותיות, אות פותחת ואפילו לאיית מילים קצרות של 3 אותיות. אוהבת חברות וחברה, ומבחינתה להיות עם חברות מהזריחה ועד הזריחה :)


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום שני, נראה לי תמוה שלאחר שני מפגשי אבחון בלבד, הקלינאית בגן כבר הביעה דיעה כל כך נחרצת בנוגע לבתך. ציינת קשיים רגשיים וחוסר ביטחון, שבוודאי יכולים להשפיע על תפקודה של בתך במפגשים אלו, ומההתרשמות של הקלינאית ממנה. בכל מקרה, האבחון בתחילת השנה בגן נועד כדי לקבוע את התוכנית השנתית עבור כל ילד, ומה שחשוב זה לראות לא את הפערים בלבד, אלא לעקוב אחר ההתקדמות לאורך השנה. לגבי שנה"ל הבאה, זו באמת החלטה מורכבת, וכמובן שיש להתחשב בבשלות הרגשית של בתך, ורצוי להתיעץ עם הגננת והצוות המטפל בגן, אך בסופו של דבר ההחלטה היא שלכם ההורים. תמר

ברור והמלצות - (הורה/גננת )


שלום וברכה בהקשר לשאלה שנשאלה ,אשמח להמלצות למשחקים מסוימים שאכן יכולים לסייע לילדה ,מכיוון שציינת ואיששת את האבחנה שאכן מדובר בעיכוב שפתי ...(יש לה אבחון מקלינאית תקשורת)...אשמח לעזרה בדחיפות כי מצבה מאוד מעוכב!!,ובתור גננת קשה לי להיות מהצד ואינני בקיאה מספיק בהכנת משחקים בסגנון זה אשמח להכוונה עם דוגמאות והמלצות בבקשה


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום רב, אני מבינה את הצורך במתן סיוע לילדה, ואת הרצון שלך לקדם אותה, לאור העיכוב הקיים. עם זאת, פורום זה נועד לשאלות כלליות יותר. יהיה נכון יותר לפנות לקלינאית המטפלת ולבקש ממנה הדרכה והכוונה ספציפית, עם מטלות ספציפיות לקושי של הילדה. באופן כללי, נראה שיש צורך בתיווך של איש צוות במהלך סדר היום בגן, תוך משחק בפינות הגן ושימוש במשחקים שאני מניחה שכבר נמצאים בגן, כמו בפינת המטבח או הבובות, במשחקי לוטו שונים, בחשיפה לספרים, ואפילו בחצר. כמובן בדגש על חשיפה לאוצר מילים ופעלים רחב יותר, להבנת הוראות ועוד.. בהצלחה!

ברור והמלצות - (גננת )


שלום וברכה, אני גננת, יש לי ילדה בגן שמה נטע,(בדוי), בת 4, לאחר אבחון ,יצא שהיא מעוכבת שפתית, גם בגן אני מבחינה בכך אשמח להמלצות מה לעשות עמה.שימוש: יוצרת קשר עין ,מנסה ליזום אינטראקציות, בעיקר דרך משחק ומחוות, מרבה להשתמש בגסטות ומחוות גוף להבעת רצונותיה,צורה: מילים בודדות, איכות הגיה נמוכה, משמיעה לעיתים הברות לא ברורות בליווי גסטות!תוכן: מבינה הוראות פשוטות בהקשר מידי (בואי תני קחי), מתקשה בהבנת שאלות מורכבות יותר(איפה מה קרה), מתקשה בהבנת מושגי יסוד ..הפקת אוצר מילים של בערך כ 30 מילים, אשמח להמלצות מה עלי לעשות כגננת כדי לקדמה ,ברמת השימוש,תוכן צורה תודה על הסיוע .


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום רב, לפי מה שאת מתארת נשמע שמדובר בעיכוב מאוד משמעותי ביחס לבני גילה. לא ציינת האם הילדה מטופלת אצל קלינאית תקשורת. אם כן, מומלץ ליצור קשר עם הקלינאית המטפלת ולקבל הנחיות ספציפיות יותר, מתוך ההיכרות שלה עם הילדה. האם הילדה מקבלת סייעת במסגרת הגן? נשמע שיש צורך בהמון תיווך וסיוע במסגרת הגן. בנוסף, מומלץ על תהליך השמה לגן שפתי בו הילדה תוכל להשתלב בשנה"ל הבאה. כרגע במסגרת הגן, הייתי ממליצה לנסות לתווך בין הילדה לבין החברים בגן, ולנסות להתמקד בקידום הבנת השפה, חשיפה לאוצר מילים ומושגים רחב יותר, וממתן מודלינג לבקשות ומבעים פשוטים. כמובן ששימוש בהמחשה ויזואלית ובפעילות מוחשית יוכל לסייע מאוד בכך (כמו הכנת תמונות שימחישו את סדר היום בגן, לוח מאכלים או משחקים עליו תוכל להצביע לשם בחירה ועוד).

בת 7 עם שיבושי הגייה - (סיון)


שלוםיש לי בת 7 עם שיבושי הגייה בשורקות . מחליפה צ ב- ס. לפעמים גם מחליפה ז בס.אנחנו היינו 3 חודשים בטיפול עם קלינאית. עדיין ללא שיפור. האם זה עניין של בשלות וצריך להמתין או שלהחליף קלינאית שכן תהיה מוצלחת יותר


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום סיון, האם שוחחתם עם הקלינאית לגבי ההתקדמות של בתך בטיפול? האם הקושי הוא ברכישת הצליל עצמו או בהכללתו לדיבור החופשי? באופן כללי, אם אתם מודאגים מכך שאין התקדמות מספקת, ממליצה להתיעץ עם הקלינאית המטפלת, ובמידת הצורך, לפנות לחוות דעת נוספת, עדיף אצל קלינאית שמתמחה בשיטת פרומפט. בהצלחה!

בעיה בהטיית פעלים מגזרת ל-ה אצל בן חמש - (שון ברקו)


שלום רב,בני בן חמש ובתקופה האחרונה שמתי לב שיש לו שיבושים קשים ועקביים בהגיית פעלים מגזרת ל-ה. ניסיתי כמה פעמים לתקן אותו אבל הטעות מושרשת בכל הטיות הפעלים מסוג זה (פנה, ניקה, קנה) בעבר וגם שם הפועל תמיד נהגה באופן שגוי (לדוג - הוא יאמר לרמה במקום לרמות). חוצמזה -אין שיבושים בהגיית העיצורים אבל ככלל אוצר המילים שלו נראה לי מוגבל לגילו.כאן המקום לציין שהילד גדל בסביבה דו לשונית (עברית ויפנית). בגן הוא שומע עברית אבל בבית הוא שומע יפנית מאמא שלו ועברית ממני, אם כי במינון מופחת כי אני מבלה פחות זמן איתו. בסהכ לתחושתי, העברית היא עדיין השפה הדומיננטית אצלו.שאלתי אלייך היא האם זה בגדר הנורמה שילד בן חמש יתקשה בהטיית פעלים אלה למרות שהוא גדל בישראל וחרף העובדה שניסיתי המון פעמים ללמד אותו להטות את הפעלים האלה האם יש דרך ללמד את זה בצורה יעילה מדובר בילד שמיתסכל מאוד בקלות ושלא אוהב סיטואציות של מורה תלמיד. באופן כללי, הוא חכם ומתוחכם - ברגע שהוא מרגיש בשיעור הוא מנתק מגע.תודה מראש על ההתייחסות.שון


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום שון, מעבר לקושי הספציפי בהטיות פעלים מנחי ל"ה, גזרה שנרכשת מאוחר יחסית, אתה מתאר שקיים אוצר מילים מוגבל. מעבר לכך, נראה שקיים קושי בסיטואציות של למידה, וקושי להפנים ולרכוש את ההטיות האלו גם לאחר מספר רב של חזרות. ממליצה לפנות לאבחון של נוירולוג התפתחותי וקלינאית תקשורת, על מנת לבחון את הקושי בלמידה, ואת הפערים השפתיים, ולקבל המלצה לטיפול שפתי במידת הצורך. בהצלחה!

דיבור שגוי - (מ)


שלום, בתי בת ה7 אומרת מילים בצורה לא נכונה. למשל: היא יכולה להגיד אמא תתקלחי אותי (במקום תקלחי) יש עוד הרבה מילים וזה קורה כל יום כמה פעמים ביום. עשינו בדיקת שמיעה ( הפנו אותנו לבדיקה בעקבות בדיקה לא תקינה בבית הספר) , בדיקת השמיעה יצאה תקין, למרות שאני נכחתי בבדיקה והילדה לא שמעה מילים שנאמרו לה נכון וגם בבדיקה שהשמיעו לה ציוץ ציפורים טענה שלא שומעת שהצליל חלש. בסוף הבדיקה הבודק אמר שהכל תקין ולדעתו אין שיתוף פעולה מלא בבדיקה עקב הרצון לשומת לב (אני לא מסכימה עם זה, אבל מי אני שאגיד לו שהוא טועה). מה עלי לעשות? תודה מ


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום מעיין, את מדווחת שסף השמיעה של בתך יצא תקין בבדיקת השמיעה, אך יש לה קושי בתפיסת המילים. לדעתי, יש לשלול קושי בעיבוד שמיעה מרכזי. נסו לבקש הפנייה להערכת הפרעות בעיבוד שמיעה מרכזי מהרופא המטפל או לפנות ישירות לביה"ח שיבא- תל השומר. בהצלחה רבה!

התפתחות שפתית - (עדן )


היי הבן שלי בן שנתיים וחודשיים - לא מדבר מילים ברורות כל כך - לא מדבר צירופי מילים ולא אומר משפטים - יש לציין שהוא חכם בטירוף - יודע פקודות - יודע לצייר עיגול משולש ריבוע מספרים אותיות יש לו בראש אוצר מילים (מבין מה המשמעות של כל מילה ) אבל רחב מאוד . הוא יודע להסביר לנו עם היידים מה הוא רוצה - יודע ספרים בע״פ סרטונים ממש מחכה את הריקוד שלהם - בקיצור ילד פעיל בהכל ! אנחנו מפחדים שהוא על הרצף (חוץ מהשפה אין לו שום בעיה ) יש להגיד שגיסי על הרצף .. האם יש אפשרות כזו ?


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום עדן, לפי מה שאת מתארת, נשמע שבנך מראה הבנה ומצליח לתקשר עם הסביבה, אך נראה שקיים עיכוב בהבעת השפה. בנוסף, עקב החשש שלכם לגבי עניין התקשורת, והעובדה שיש לכם קרוב משפחה המאובחן על הרצף, מומלץ לפנות להתפתחות הילד לאבחון של נוירולוג התפתחותי ואבחון קלינאית תקשורת. בהצלחה רבה תמר

תינוק דו לשוני - (לילי)


היי אשמח לעצתך, אני ובעלי גרים באנגליה, בעלי דובר אנגלית בלבד ואני דוברת עברית שפת אם ואנגלית. נולד לנו ילד ראשון לפני חודשיים ואנחנו רוצים שהוא ידבר בשתי השפות, אם כי חשוב יותר שידע אנגלית טוב כי אנחנו גרים באנגליה. מה הדרך הנכונה לעשות זאת? עד עכשיו דיברתי איתו בשתי השפות, פעם אנגלית ופעם עברית. בעלי נמצא איתו פחות זמן, אני איתו רוב הזמן. אנחנו לא רוצים שיבלבל בין השפות או שיהיה עיכוב בדיבור. אשמח להבין מה הדרך המומלצת למצב זה. תודה רבה!


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


היי לילי, בחשיפה לשתי שפות במקביל, אכן עלול להיווצר עיכוב מסוים, אך מצד שני יש לכך גם יתרונות רבים. ההחלטה על הדרך להקנות את שתי השפות היא אכן החלטה מורכבת ותלויה בגורמים שונים, ולכן מומלץ להתיעץ עם קלינאית תקשורת המתמחה בדו-לשוניות. ההמלצה הכללית היא לא לערבב בין השפות, למשל, שכל הורה ישוחח עם הילד בשפה אחת בלבד. ניתן גם להגדיר זמנים ספציפיים לחשיפה לכל שפה בנפרד- למשל, כחצי שעה ביום בו תחשפי את בנך באופן ממוקד לשפה האנגלית דרך משחק, שירים וסיפורים למשל.

חזרתיות על הברה חשש לגימגום - (אבישג)


שלום , תודה על האפשרות לשאול בפורום פתוח. יש לי תלמיד מקסים שלפעמים נתקעת לו ההברה הראשונה של המילה, התדירות משתנה. יש ימים שזה קורה הרבה מאוד פעמים ויש ימים שזה קורה ממש מעט פעמים. הורי התלמיד היו אצל קלינאית תקשורת והיא אמרה שלא מדובר בגימגום אלא בבעיית שפה. אני משתדלת לנהל איתו שיח בכל נושא מבלי לשפוט , לתקן או לתת עצות איך להמנע מהחזרתיות , לא משלימה אותו ולא דוחקת בו לדבר מהר. מה אני כמורה שלו יכולה לעשות ? , מה אני יכולה לומר להורים המדהימים שלו לעשות ?


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום רב, תודה על שאלתך. בין אם מדובר בגמגום או בחוסר שטף על רקע קשיי שפה- קושי בשליפה או ארגון שפתי, עדיין יש צורך בטיפול קלינאית תקשורת. הייתי מבררת עם ההורים האם קיבלו המלצה לטיפול והדרכה של קלינאית תקשורת, ומעודדת אותם לפנות לקלינאית שמתמחה בגמגום ובקשיי שפה. תמר

דחיקת לשון - (שירן )


היי הבת שלי בת 7 חודשים עם ריפלוקס. מגיל לידה שמתי לב שהיא מוציאה את הלשון הרבה או שרואים את הקצה של הלשון בין השפתיים יחסית קדימה אם הפה קצת פתוח. לפני חודשיים התחלתי לתת לה טעימות ורואים שהיא רוצה אבל ברגע שאני מכניסה את הכפית לפה במקום לבלוע את הביס היא מוציאה אותו החוצה עם הלשון וכאילו לא מבינה מה לעשות עם הפה. מה אפשר לעשות? יש שיטות טיפול איך לייעל את הפעולה כדי שתלמד לאכול מוצקים? זה יכול להשפיע על העתיד או שאמור לעבור לבד? בגלל הריפלוקס הרופא משפחה המליץ לעבור לכמה שיותר מוצקים בשביל להקל עליה אבל היא לא מצליחה לאכול את זה או לבסס ארוחה מעבר לכמה ביסים שנכנסים בקושי. עד היום אוכלת נוטרילון AR. לא משתמשת הרבה במוצץ. רק כדי להרגיע מבכי או לפני שינה כדי להירדם ואז היא מוציאה אותו מהפה.


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום שירן, לשאלתך, בהחלט דרושה התערבות. ממליצה לך לפנות בהקדם לקלינאית תקשורת שמתמחה בבעיות בליעה אצל תינוקות. בהצלחה!

חזרה בלחש - (רוני)


שלום רב, לאחרונה שמתי לב שבני בן ה- 4, חוזר על דבריו, לעצמו, בלחש. לא כל הזמן, אבל מדי פעם כאשר אומר משפט, לאחר מכן, חוזר לעצמו בלחש על אותו משפט (אני רואה את השפתיים שלו זזות והוא כאילו ממלמל לעצמו). מה פשר תופעה זו? כיצד לעזור לו להימנע מכך? האם לשאול אותו מדוע עושה זאת? להתעלם? תודה רבה, אסנת


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום אוסנת, ייתכן ומדובר בהפרעת דיבור שנקראת palilalia. בכל מקרה, כדאי לגשת לאבחון אצל נוירולוג התפתחותי. בהצלחה!

חוסר שטף התפתחותי - (לורין)


שלום רב , בתי בת חמש שנים ושמונה חודשים, סובלת מחוסר שטף התפתחותי בהתאם לאבחון אצל קלינאית תקשורת ישנם תקופות שהחוסר שטף נעלם לחלוטין וביום ולילה חוסר השטף חוסר אמורים אנו חשים תסכול רב ואמי באם לא מבינה איך זה קורה שהילדה מדברת שוטף וביום למחורת היא סובלת מחוסר שטף אשמח לדעת האם זה טבעי ואופייני לחוסר שטף התפתחותי ואם זה יעבור ? תודה


לחץ לתשובה מאת תמר לבין-שרון


שלום לורין, אם חוסר השטף נמשך כבר מעל לחודשיים, ואם אתם מודאגים מהמצב- מומלץ לפנות לקלינאית תקשורת שמתמחה בתחום של גמגום וחוסר שטף ולקבל הדרכה בנושא. בהצלחה!


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • <<
הוספת שאלה לפורום קלינאית תקשורת

פורום קלינאית תקשורת
מנהלת פורום תמר לבין-שרון

קלינאית תקשורת מוסמכת, בוגרת החוג להפרעות בתקשורת באוניברסיטת תל אביב(.B.A). בעלת תואר שני (.M.A).בחוג לחינוך באוניברסיטת תל אביב. מומחית בהתפתחות הילד.


לחץ כאן לכרטיס המטפל של תמר

בעלת ניסיון עשיר באבחון וטיפול בלקויות שפה ודיבור, כולל:

עיכוב בהתפתחות השפה בגיל הרך, קשיי תקשורת, לקויות שפה בגיל בית ספר, דיספרקסיה, מובנות דיבור נמוכה ושיבושי היגוי, צרידות ובעיות קול, בעיות בשטף הדיבור ('דיבור חטוף' וגמגום).

בעלת ניסיון טיפולי עשיר ומגוון במסגרות שונות, כגון: מכונים להתפתחות הילד, מכוני שמיעה ודיבור.

בעלת ניסיון בהדרכה של קלינאיות מתמחות וסטודנטיות.

כיום- עובדת כקלינאית תקשורת עצמאית, בעלת קליניקה פרטית ברחובות





על הספה

צוות אתר על הספה, משלב אנשי מקצוע טיפוליים יחד עם אנשי אינטרנט. לכולנו, חוויה מדהימה ועם זאת כל כך שונה של טיפול פסיכולוגי. לשם כך יצרנו את "על הספה" מתוך רצון לעזור לכל מי שחש אי נוחות או קושי בחייו, למצוא את העזרה המקצועית הנכונה ולהתחיל, כבר היום, במסע לקראת איכות חיים טובה יותר.

  •    אודות על הספה
  •  service @ alhasapa.co.il
  •  054-5690181
  •  על הספה בפייסבוק
  •    צור קשר
  •    האזור האישי למטפלים
  •    לאנשי מקצוע
 אודות ועזרה
אתר על הספה מקשיב לכם על מנת לשרת אתכם טוב יותר, נשמח לקבל מכם תגובות, הערות וביקורות.
מטפלים ממליצים עלינו
אין תחליף למפגש הבינאישי. אך בימינו המפגש הראשוני מתחיל הרבה לפני ששני אנשים נפגשים פנים אל פנים
הצטרפות לאינדקס מטפלים - "על הספה" מציע לך מגוון שירותים וחבילות אטרקטיביות שיאפשרו לכם שליטה מלאה ואיכותית בתכנים שיקראו אודותכם לקוחות וקולגות

 ערוצים מומלצים


  •    פורומים בעל הספה
  •    ערוץ הוידאו של הספה
  •    כתבות בעל הספה
  •    תחומי טיפול
  •    אזור אנשי מקצוע
  •    אינדקס מדריכים
  •    טיפול פסיכולוגי מוזל
  •    לוח לקהילה המקצועית
  •    הבלוגים של על הספה

 אינדקס על הספה


  •    טיפול פסיכולוגי
  •    טיפול זוגי
  •    הדרכת הורים
  •    פיזיותרפיה
  •    קלינאית תקשורת
  •    ריפוי בעיסוק
  •    טיפול פסיכיאטרי
  •    קבוצות טיפוליות
  •    CBT


התכנים והמידע המוצגים באתר זה מספקים מידע בלבד. אין לראות בהם אבחנה ו/או חוות דעת ו/או המלצה רפואית והם אינם מהווים בשום מקרה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי מוסמך.
השימוש באתר או בתכניו הוא על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמש. שימוש באתר ובתכניו ייחשב כהסכמה מצד המשתמש לתקנון האתר .
  כל הזכויות שמורות לאתר על הספה ©

הצהרת נגישות
הצהרת נגישות